29 mei 2026 ca. 15 u, de klok stond stil. Onbegrijpelijk, zo plots…. moeten we afscheid nemen van Gerard! Een vriend des huizens, altijd klaar om iedereen te helpen: als medewerker bij Ter Duinen, als begeleider bij de kinderen van Sint Oda, Wandel Mee Brueghel … maar vooral harde werker voor onze Dommeltrippers, ca. 25
jaar voorzitter van onze club, liever stil op de achtergrond. Maar Gerard stond op elk moment klaar voor zijn Dommeltrippers. Er staan veel kilometer op de teller van zijn Skoda …allemaal uit liefde voor zijn club. Een fijn man om mee samen te werken, een pionier voor onze Dommeltrippers! We gaan jou heel hard missen vriend! Heel veel sterkte aan Freddie, Inge en Ronny, kleinkind Femke en alle familieleden!


